Het Document Traject: je hele workflow onder controle

Online factureren workflow

Een van de handigste kenmerken van Bilansoft het aan mekaar linken van documenten in een document workflow. Om dat beter in de verf te zetten, houdt Bilansoft het hele traject van een document bij. In dit traject zitten alle documenten die aan elkaar gelinkt zijn: offertes, bestelbonnen en leveringsbonnen, facturen, eventuele creditnota's, etc.

Documenten zijn aan elkaar gelinkt als je een document maakt op basis van een bestaand document. Bij voorbeeld: als je een Factuur maakt van een Offerte worden deze aan mekaar gelinkt in hetzelfde traject:

 

online facturatie beheer - acties

 

Je kunt het hele traject van een document te bekijken in de “Historiek” tab. Hieronder zie je een voorbeeld van het traject dat je te zien krijgt van een Factuur.

online facturatie beheer - historiek

Bij het huidige document (in dit geval de Offerte) zie je meteen alle acties uit het verleden, de andere gelinkte documenten, in dit geval de Bestelbon en de Factuur, kun je open/dicht klappen door op de knop te klikken. Je kunt ook naar deze gelinkte documenten gaan met de link “Bekijk”.


Naar lijst

Klaar om te beginnen? Probeer het GRATIS

Maak een account aan en probeer Bilansoft een maand helemaal gratis, zonder verplichtingen. Na afloop doe je wat je wil: verdergaan met Bilansoft of niet.

Start meteen
Top