Heb je medewerkers, collega’s of wil je je boekhouder toegang geven? In Bilansoft werkt iedereen met zijn eigen account en met zijn eigen toegangsprivileges.

Voeg al je medewerkers toe

Jij zelf (of een ander teamlid met Admin privileges) kunt naar eigen inzicht nieuwe gebruikers toevoegen aan je account. Zo creëer je echt teamwork en kan ieder zijn taak optimaal vervullen. Als je een nieuwe teamlid uitnodigt, zorgt Bilansoft ervoor dat hij of zij op de hoogte is en vlot aan de slag kan.


Ieder zijn eigen taak

Niet iedereen heeft dezelfde taak: daarom geef je aan alle gebruikers de toegangsrechten die bij hen passen: collega’s zaakvoerders, administratieve medewerkers of je boekhouder.


Actief bij meerdere bedrijven?

Veel ondernemers hebben meer dan één zaak, en free-lancers of boekhouders zijn meestal voor meerdere klanten actief. Voor Bilansoft geen probleem: één gebruiker kan op meerdere bedrijven als teamlid inloggen vanuit de centrale aanlogmodule. Bij elke account worden de juiste priviliges toegekend. Zo kan je voor het ene bedrijf de account beheerder zijn, en bij een ander bedrijf administratief medewerker.